pátek 11. září 2009

To nevysvětlíš…

Při boji se zákeřnou nemocí člověk těsně před koncem někde najde skryté zásoby energie a začne se bít jako lev. Když jde do úzkých, pokaždé se vzchopíme a hledáme možná řešení – a nakonec vyřešíme. Všechno je možné. A o lásce to platí dvojnásob.


Je to necelý půlrok, co jsem začal pozorovat jednu misi za záchranu vztahu. Nejprve to byly pozvolné změny v chování toho člověka, jež se o záchranu vztahu snaží. Takové drobnosti – například začal chodit dříve do práce, aby se vzájemně více užili. Postupem času ty změny začaly být mnohem radikálnější – praní prádla včetně pověšení na šňůru a sundání po uschnutí, vaření jídla (už ne jen chléb „namazaný“ kousky másla s rajčetem, ale kuřecí řízek!), kupování neznačkových výrobku (mám na mysli značky Tesco, Kaufland, AH duality a podobně), večeře v restauraci a občas květina… A víte co – vypadá to, že to funguje. Navíc mi přijde, že je ten člověk klidnější, usměvavější… Možná to je jen můj dojem, ale líbí se mi ta změna, skutečně se domnívám, že tomu dotyčnému to pomůže i do budoucna.


A musím se mu tedy teď omluvit, protože jestli jsem si někdy o někom myslel, že je to ztracený případ, že nemá šanci na změnu, že kvůli své neochotě přijmout změny a zapojit svou invenci skončí sám ve velkém a prázdném domě… Omlouvám se. A přeji mnoho šťastných a skvělých dnů s tou, kvůli které se celá ta změna udála – snad si to (tě) zaslouží;-).


Jsou prostě mezi nebem a zemí věci, které nejdou vysvětlit…a některé věci by bylo i zbytečné vysvětlovat. Prostě za ně buďme rádi.

Žádné komentáře: