pátek 7. srpna 2009

Co se kde šustne...

Bizarnosti se mi poslední dobou dějí na každém kroku. Došlo to tak daleko, že se vám s některými z nich musím svěřit (no dobře - nemusím, ale chci!:-P)...


Spousta lidí kolem se usmívá a září štěstím jak měsíček na hnoji, ale po bližším ohledání zjistíte, že je všechno sere, nic se jim nedaří a všechno je špatně. Jedné kamarádce dokonce umřel pes, ale v práci se musí usmívat a klame tak tělem (byl jsem z toho tak v šoku, že jsem se pokusil o vtip, který dopadl katastrofálně - bych si zase nejraději nafackoval!). Čím je ten všeobecný úsměv způsoben?! Tím, že je léto a sluníčko nám praží o 106 nebo co? To přeci není důvod! Doufám jen, že se alespoň na ta chodící sluníčka ostatní také usmívají a že jim ten úsměv dobíjí baterky...jednou je to obličejové svalstvo bude tak příšerně bolet, že jim ztuhne tvář v americkém úsměvu;-).


Pak se mi zdál takový sen... vyhrál jsem ve sportce 18 milionů! Koupil si byt v Praze a druhý v Brně - tím pádem jsem se odstěhoval z dosavadního podnájmu a užíval si samotu. Zbytek peněz jsem rozdělil mezi známé a kamarády a jen něco málo si nechal do rezervy... Žádné splácení dluhů, žádné závistivé pohledy - nic! Svět se zbláznil už jen proto, že jsem nikdy nesázel, tím pádem ani nic nevyhrál. Btw - nechcete někdo levný podnájem v Praze - Karlíně. pan domácí je velice příjemný a navíc je to 4+1 s velkou koupelnou a vířivou vanou :-D. Po probuzení jsem byl velice nemile překvapen, že to byl vážně jen sen. Těším se ale na jeho pokračování...


A nakonec jak máme hned pod bytem hospodu (teď je tam zase nový majitel - asi tak osmdesátý za ty tři roky, co tam bydlím), usínal jsem v noci na dnešek za zvuků zvracejícího člověka... Jestli jsem vydával takové zvuky i při rozloučení s táborem, tak tedy musím smeknout před kamarády, jež mě narvali do taxíku a nebáli se jet domů se mnou i za hrozby toho, že taxík bude potřebovat komplet nové čalounění;-).


Svět je jedno velké hřiště bizarností a my jsme jen pochybné existence narvané do chatrných tělíček lidí... copak nás ještě čeká? No možná že svatba bude jediné ideální vysvobození ze světa podivností - už na to nebudeme totiž sami, ale budeme se se životem prát ve dvou;-)


Hezký den všem!

2 komentáře:

Mary řekl(a)...

Svatba?! Blbost. Víc se k tomu a k životě ve dvou nebudu vyjadřovat, páč bych musela bejt sprostá a nechci ti spamovat blog:DD Ale podnájem beru!!:)

Hobitek řekl(a)...

Svatba, registrace...je jedno, jak to nazveme. Docela si to dovedu představit. Netvrdím, že na celý život, ale pro někoho to důležité je, takže bych to pro svou drahou polovičku podstoupil. A pak by mohl někdo usínat za zvuků mého zvracení;-)