pátek 10. září 2010

Příklady táhnout a vlaštovky taky...budu ovce!

Je to až neskutečné, jak velký vliv na tvůrčí činnost jedince má aktivní tvůrčí činnost jedinců v jedincově okolí. Něco nesrozumitelného? :-D

Poslední dobou se kolem mě pohybuje až moc lidí, kteří jsou na něco šikovní a nebo jsou šikovní absolutně na všechno, co si usmyslí. A paradoxně mě tito lidé dost štvou! Nenechají mě totiž v klidu tou svou dotěrnou a nakažlivou aktivitou. Mám pak pocit méněcennosti a pouštím se do vlastních projektů a věcí, které jsou časově náročnější a točí mě, když nevyjdou hned a 100% dobře. I když je tedy fakt, že mě teď ti moji okolníci šikovní dost baví.

Ne, že bych začal po Norově vzoru zpívat - to bych si nedovolil, stačí, že skřehotám ve sprše a když se zadaří u nějakého ohně s kytarou. Ani se nesnažím fušovat Šárce do fotek (tolik:-D). Ale začal jsem být opět lehce aktivnější v těch činnostech, kterým jsem se tak trošku přestal věnovat... zase píšu. Ne, že by se to ze mě chrlilo jak na běžícím pásu, to ne. Ale oprášil jsme v hlavě svůj narozeninový projekt vydání sbírky svých prací a teď jsem ve fázi, kdy vymýšlím dvě varianty ilustrací.

Myslel jsem si, že nejtěžší bude napsat a posléze vybrat něco, s čím bych se nestyděl jít na světlo boží. Ale opak se ukázal pravdou - prezentovat sám sebe nemám nejmenší problém. Trošku oříšek bude to všechno okolo - jsou totiž dvě možné varianty ilustrací: buď si je vyrobím sám a budou to samé neurčité klikyháky uhlem, a nebo to budou krásné fotografie jedné velice šikovné studentky fotografie...čímž bych tedy chtěl odstartovat hlasování na toto téma - neboj se vyjádřit v komentáři ke způsobu ilustrace, který se více líbí právě tobě, a napiš mi o tom.

Uhel nebo fotka?! Hmmm..?

Žádné komentáře: