pondělí 16. února 2009

Kurva, nechovej se jako ženská...!

Byl jsem vychováván v poměrně zmateném systému hodnot...rodiče pracovali na směny; do školky jsem chodil sám (a nejedl jsem budapešťskou pomazánku, protože je fakt hnusná); dlouhá léta ve skautu jsem nesl těžce, protože jsem stál ve stínu svého bratra; pak jsem začal trávit pravidelně nějaký čas v nemocnicích a díky zdravotnímu stavu jsem se začal stranit okolnímu světu...

Nic výjimečného neumím (i když už dlouho mluvím o tom, že začnu hrát na kytaru) a také není moc věcí, které by mě bavily... Umím spoustu her, které běžně hrají 2 hráči, hrát sám se sebou (prší, šachy, dámu, kuličky, černého Petra,...) a dokáži se zabavit za všech okolností - žehlení mě fakt baví, uklízení mi nedělá problémy (ani uklízení po ostatních), často poslouchám romantické songy a ještě častěji se dívám na romantické filmy (Hříšný tanec, Osobní strážce, Pretty woman, Zápisník jedné lásky, Prázdniny, P.S. Miluji Tě,...). Vadí mi špinavé fusekle a trenky mého spolubydlícího na stole hned vedle počítačové myši, na veřejnosti nekrkám a neprdím, snažím se mluvit slušně a svou přítelkyni nenazývám "moje stará"... Při odchodu z bytu se voním, vlasy si myji šamponem a ne sprchovým gelem, chodím na masáže (díky moc, Kristý) a nehty si střihám pravidelně nůžtičkami a ne kleštičkami.

Ano, asi se chovám jako ženská, ale než shnít v bordelu, lahvích od Pepsi (i když u nás v bytě spíše od Kofoly), posmrkaných kapesníků, špinavého a smradlavého oblečení, cigaretovém kouři, špinavém nádobí,...

Dobře, už mlčím! Ale copak to jde, nechovat se jako ženská, když často místo svého jména slýchávám při oslovení:"Kurva,..."

Každopádně se budu raději chovat jako ženská, než jako prodejná děvka;-)

Žádné komentáře: