pondělí 22. března 2010

Jarní přestřelky

Ať si říká kdo chce svý - jaro přijde, já to vím...!

Ani jsem nestihl zatlačit do oka poslední slzu a vyprášit posmrkaný kapesník po zimně-jarní rýmě a jaro už je tu. Je vlhké, teplé, jemně vonící a dost mě baví - a to nejen proto, že jsem první jarní dny strávil na jižní Moravě. Těšil jsem se, až ze sebe lidé konečně sundají vrstvy péřových bund, huňatých svetrů a trik s dlouhým rukávem u kalhotářem (to jako s tou prodlouženou částí na zádech, co si nastrkáte do kalhot...je vám sice teplo, na záda vám netáhne, ale vypadá to, jako byste měli vycpaný zadek:-D). Z nohou zmizí boty s kožíškem vevnitř i venku a na hlavě se konečně místo beranice bude vyjímat károvaná hučka s anténkou.

Anténka se nekonala, ale první vlaštovky v kraťasech už jsem spatřil...jen si nejsem jistý, co se říká...první vlaštovka nedělá jaro...a co nedělá léto? Hmmm? Každopádně to asi nebude chlapík harleyářského vzezření ve žlutém tričku, modrých jeansových kraťasech nad kolena a v černých kožených kanadách se šněrováním...i když - kdo ví, kdo ví!?

Žádné komentáře: