středa 24. března 2010

Tak už tedy asi vím, co chci...

Jak by měl podle tebe vypadat ideální partner?

Tuhle otázku jsem slyšel nesčetněkrát a asi pokaždé jsem na ni odpovídal neupřímně. Nejprve mi to bylo jedno, ale odpověděl jsem, že musí mít tohle, tohle a tamhleto. Pak jsem věděl přesně, jak musí vypadat, ale odpovídal jsem, že musí být upřímný, věrný a musí se mnou komunikovat. Pak jsem tvrdil, že stačí, když bude tolerantní a bude mě mít rád. Ale pravda byla někde úplně jinde. Když mi totiž někdo položí výše zmíněnou otázku, musím si sáhnout do svědomí a přiznat, že od jisté doby jsem si představil nejprve nahé tělo, pak rysy obličeje a až pak nějaké vlastnosti či city. Samozřejmě, je zde předpoklad, že když by ke mě ten člověk nic necítil, že bysme spolu ani na chvilku nebyli - proto tyhle záležitosti jdou trošku stranou. Co je tedy pro mě velice ve vztahu podstatné? Co má být součástí popisu ideálního partnera? Sexuální náboj, sexuální apetit, sexuální invence - stačí, když ten člověk bude na stejné vlně a nebude mě nutit nikam, kam se mi nechce zabrousit. Jsem možná zvrhlík, ale zatím se na to dívám právě takto.

Předpokládám, že s věkem a s léty strávenými s jedním partnerem se můj názor a pohled na věc trošku posune, ale to zjistíme až za těch pár let. Takže se, Jirko, moc omlouvám, ale tohle je pro mě ve vztahu opravdu podstatné a důležité - bez ohledu na to, že je to z hlediska reprodukce (tedy samozřejmě v mém případě) naprosto marná činnost.

Žádné komentáře: