neděle 26. října 2008

Co řeší alkohol?

Tentokrát se moc nedivím, spíše lituji. Je mi líto těch, kteří se snaží vyřešit své problémy pomocí alkoholu. A co horšího - že si skutečně mnozí myslí, že jim ta metla lidstva pomůže.
Pokusil jsem se vyřešit jeden svůj problém, který již nějakou dobu tíží nejen duši. A kupodivu se alkoholem problém nevyřešil. A to jsem vyzkoušel ty nejlepší značky! Problém se ale pouze odložil a trošku prohloubil, ještě více se vše zkomplikovalo. Každopádně těch několik málo hodin, kdy jsem do sebe lil jednu sklenici lahodného moku za druhou a navíc je prokládal tu likérkem, tu šampáňěm, tu zelenou s mlíčkem...bylo velice příjemných, neboť alkohol hřál na těle a nožky tancovaly jak o život. Svět byl hezky barevný (paleta barev jednotlivých panáků také nebyla malá, tudíž jsem byl ráno vskutku "pod obraz"), hrála rytmická hudba, zpívali jsme (vínečko bílé; jarošovský pivovar; my pijeme rum;...). Bylo krásně na světě!
Ale to ráno.. Au! Taková bolest, byste nevěřili! Chvilku jsem přemýšlel nad tím, z čeho mě může tak neskutečně bolet hlava, ale skutečně jen malou chvilku! Alkohol!
Proč jsem ho jen pil?!
Jo ták..
A bylo to tu zpátky a ještě horší - problém tu byl stále, nic se nevyřešilo ani nezlepšilo. Kupodivu..
Příště se pokusím problém vyřešit přímo - odkládání či "vylepšování" alkoholem za ta rána vážně nestojí. Alespoň mně ne..

Žádné komentáře: