úterý 12. ledna 2010

Nabušený hovado...

...ze mě nikdy nebude. To mi je jasné už od puberty, kdy jsem měl sotva 5 kilo i s postelí. Když jsem byl ještě špunt, tak to vypadalo, že budu kus chlapa - myslím kus jako kus, ne kus jako kus...rozumíte mi, že?! Takový barokně baculatý andílek jsem byl. Jenže se to postupně s věkem nějak zvrtlo v ubohého kostrouše. No každopádně jsem si řekl, že se alespoň pokusím těch pár kilo masa, co na sobě mám, přeměnit v lehce vyrýsované svaly.

Návštěvy fitka jsem se bál jak čert kříže, protože spousta lidí kolem mě chodí tam či onam a jsou z toho absolutně vyfluslí. "Ty vole, dvě hodiny jsem dřel jak bizon. Jdu na jedno až pět a pak spát, jsem fakt mrtvej..." No to se mi přeci nemůžete divit, že jsem měl v gatích nabobkováno! Každopádně jsem se tedy odhodlal a dokonce sám, bez maminky, jsem vyrazil vstříc nabušenosti, vlastně vyrýsovanosti. Hezky po chlapsku...

...no myslel jsem, že po chlapsku, jenže tam většina chlapů chodí ve dvojicích, jak holky na záchod. Vzájemně se ujišťují, že se jim od minula ta muskulatura zase o kousek víc vyrýsovala a že jsou to teda už fakt nabušený hovada. Onehdy jsem pozoroval dva kluky (no tak kolem 20), protože jsem vyslech část jejich rozhovoru, který mě zaujal:"Tak dneska jenom dvě hoďky, jo. Pak musím do háku." "Jo, v pohodě, ale zítra si musíme dát pořádně do těla, ty tři hoďky jsou fakt ideální." Dokážete si představit, že jste ve fitku tři hodiny a celou dobu cvičíte?! No já bych se pak nejméně týden nehnul! Každopádně tam byli se mnou hodinu a pak odešli. Nevím, o jak dlouhou chvíli přede mnou přišli, ale když jsem je zahlédl poprvé, trička měli ještě suchá. Z té naší společné hodinky 25 minut strávili procházením se mezi jednotlivými cvičebními stroji a nebo koukáním se po ostatních.

Tímhle stylem bych mohl být ve fitku klidně celý den! Takže všichni, kdož se bojíte obléct si trenýrky a cvičky a jít do fitka potit se na běžících pásech a lavicích s činkou v ruce, odhoďte stud - pokud zvládnete normální chůzi, zapadnete mezi ostaní cvičence úplně s klidem a bez problémů. A pokud se bojíte jít sami - vemte s sebou nějakého parťáka a vše dobře dopadne. Třeba na tom budete po nějakém čase tak dobře, že zvládnete levou zadní tři hoďky...;-)

Žádné komentáře: