čtvrtek 18. února 2010

Otočit se na druhý bok a spát a nebo jít vybrakovat ledničku a začít žehlit?

Fakt závidím těm lidem, co se po sexu otočí na druhý bok a v minutě spí spánkem spravedlivým a hlubokým až do božího rána. Jsem totiž přesně pravý opak - jak ve mě pulzuje všechna ta krev, tep mám zrychlený, zorničky rozšířené...tak jsem plný energie a mám chuť něco dělat. Nejprve se jdu něčeho najíst - ideální je něco sladkého (včera jsem málem rozkrojil cheesecake, který se měl ještě několik hodin chladit, aby náplň náležitě ztuhla). No a potom musím něco dělat. Koukání na televizi nestačí, musí to být něco fyzicky náročnějšího. Třeba něco uvařit nebo upéct...včera jsem chtěl žehlit, ale nebylo co, tak jsem pořád něco popondaval a přenášel po bytě, až ze mě byla má paní domácí lehce nervózní. Její přítel se mi tlemil a dělal si šoufky. Tak jsem si šel lehnout, ale v posteli jsem se jen převaloval a pak chvilku čučel do stropu. Nakonec jsem vzal do ruky pero a blok a začal jsem psát verše - napadaly mě velice hezká spojení, ale nakonec z toho nic nebude...:-D.

Takže - chci, abych se mohl kdykoliv jen tak překulit, zavřít oči a spát; abych si čistil zuby třikrát denně a pak taky abych nechtěl stihnout tisíc pět set devět set věcí najednou. Už aby byly Vánoce a já o tom všem mohl napsat Ježíškovi;-)

2 komentáře:

Mary řekl(a)...

Já trpím poslední dva týdny nespavostí a už mě to přestává bavit.
Sex? Good for you, ale question se tu naskýtá ... hmm, to jsou věci tohleto:)
Nechceš upéct a vyžehlit někdy u mě?
Já mám teď plný ruce práce s tím nespaním a usmíváním se:)

Hobitek řekl(a)...

Co jsem v Praze, nezdál se mi ani jeden sen...nevím, jestli je to dobře nebo špatně...ale je fakt, že sním dost často v bdělém stavu, tak se to asi kompenzuje:-D.
Sex u mě je docela vzácná záležitost, přiznávám, ale o to zajímavější to bylo...je...já nevím;-). Každopádně mi to zase lehce rozšířilo obzory.

Nevím, co děláš o víkendu, ale když budeš hodná, tak ti v pondělí donesu něco dobrého z mé domácí pekárničky Hobitom s.r.o.

A žehlení...to záleží na tom, kdy budu mít zase rozpumpovanou krev po těle, rozšířené zorničky, zrychlený tep...;-)