pátek 19. února 2010

Smrad jako v opičárně a gorily online

Naše kancelář je fakt malinkatá, takže když se v ní sejdeme v plném počtu, je tam nedýchatelno. Šéfová se vyzuje z kozaček, kolega si dá na oběd česnečku a je vymalováno! Ale víte co? Nám je to jedno! Smrádek, ale teploučko. A když ještě sdílíte kancelář s tak fajn lidmi, tak se dá přežít cokoliv - i ten těžký vydýchaný vzduch.

A aby toho nebylo málo, mám kolegyni, která se ve volných chvílích naloguje na kameru ze zoo umístěnou v pavilonu opic a sleduje gorily. Jednou jsem jí koukal přes rameno (byl jsem tu na návštěvě ve svém volnu, takže to se může!) a bavil jsem se. Vydrželo mi to dvě hodiny...:-D. Člověk se u toho nasměje, rozněžní, uklidní, vyvzteká...ideální pro relaxaci.

Takže kdo ještě nešmíruje malou Moyu a její rodinku, zkuste to - na stránkách Zoo Praha to najdete raz dva;-)

Žádné komentáře: