úterý 9. února 2010

Svetr s proužkama a špinavý trenky...

Včera jsem se na moment zasnil a když jsem zase otevřel oči (byly 2 ráno), nevím proč, ale rozsvítil jsem světlo a z tašky v rohu pokoje vyndal svetr. V podstatě obyčejný, černý s červenými tenkými proužky... Dal jsem ho na opěradlo židle na hromádku připravených věcí, abych měl ráno bez starostí s tím, co že si vezmu ten den na sebe, a šel jsem si zase lehnout. Po probuzení jsem si to nepamatoval, to až teď ke mně tato vzpomínka připlula na nitce asociace, když jsme si vyprávěli s kolegy v práci, co se komu naposledy zdálo a co že by to mohlo vlastně znamenat. Ještě že jsem nespal, že se to skutečně stalo. Vím totiž díky tomu s určitostí, co to znamená. Ten svetr totiž není můj... Nevím proč, ale sbalil jsem ho spolubydlícímu. Nenosím ho, jen ho tu tak mám...
...a zase malá asociace - musím si vyprat trenky a fusky;-)

Žádné komentáře: